Ekonomska i trgovačka škola Ivana Domca Vinkovci

Ispis statistike od 14. 11. 2012.

Raspored sati

Raspored od 8.1.2024. za ucenike.pdf

Maturalno putovanje
Autor: Helena Bošković, 16. 9. 2015.

Na maturalno putovanje  krenuli smo 24.8. u večernjim satima prema Španjolskoj. Cijelu noć smo putovali autobusom, naš razred 3.f., 3.d. i 3.e. u pratnji naših profesora, Lidije Stević Brtan, Nike Marića i Danijele Andričević.

Prvi smo dan  u prijepodnevnim satima stigli u najzabavniji zabavni park Italije – Gardaland. Ondje smo proveli cijeli dan. U Gardalandu smo iskusili neke od najboljih adrenalinskih pustolovina poput Plavog tornada, Bijega s Atlantide, Čarobne planine, Raptora, a zahvaljujući prostranosti parka mogli smo se i odmarati na travnatim prostorima

. Navečer nakon Gardalanda nastavljamo putovanje prema Španjolskoj. U jutarnjim satima stigli smo  u Figueras – slikoviti španjolski grad i rodno mjesto Salvadora Dalija. Ulazak u Dalijev muzej je bio na izbor, pa je naš razred, i nekoliko učenika 3.e razreda, zajedno s profesoricom Lidijom Stević Brtan išao obići muzej. Muzej je bio poseban i zanimljiv. Nakon Figuerasa došli smo u poznato španjolsko ljetovalište Lloret de Mar gdje smo odsjeli 4 dana.
Prvi dan u Lloretu imalismo slobodno vrijeme te smo navečer išli u poznati Disco Hollywood, gdje smo imali besplatne ulaznice za sve četiri večeri.
Drugi dan u Lloretu imali smo slobodno vrijeme za kupanje, šetnju i odmor. U poslijepodnevnim satima posjetili smo  poznato katalonsko svetište Montserrat koje je poznato po crkvi s kipom crne Gospe „La Morenete“.
Poslije obilaska svetišta krenuli smo prema Barceloni gdje smo posjetili stadion na kojem su se održavale Olimpijske igre 1992. godine, poznati trgovački centar koji je prije bio stadion gdje su se održavale borbe bikova – korida. Navečer u 21 sat gledali smo predstavu „čarobnih fontana“ na trgu koje je posjetilo na tisuće ljudi. Krenuli smo nazad prema Lloretu te u Disco Tropics i Rockfellers.
Sljedeći cijeli dan bio je slobodan, navečer smo krenuli na Viteške igre i predstavu, ali je došlo do nekakvih problema pa je sve bilo otkazano i premješteno za sljedeću večer.
Svaku večer smo nakon obilaženja znamenitosti odlazili u disco.
Idući dan smo nakon ranijeg ručka krenuli u ponovni posjet Barceloni. Posjetili smo Barcelonin stadion Nou Camp, Nacionalnu palaču, Olimpijski prsten, Vidikovac Montjuic, Gotičku četvrt… Nakon Barcelone krenuli smo na Vitešku večeru i gledali smo flamenco, poznati španjolski ples.
Nakon doručka napustili smo Lloret i krenuli prema Azurnoj obali, gdje smo posjetili Cannes, grad poznat po filmskim festivalima. Šetali smo promenadom La Croisette do Festivalske palače uz luksuzne butike i hotele.
Nastavili smo vožnju prema gradu Nici, gdje smo usput obišli poznatu parfumeriju u kojoj smo si mogli nakon prezentacije parfema i kupiti parfeme.
Posjetili smo Kneževinu Monaco u noćnim satima, gdje smo vidjeli Kneževu palaču, te se održavala nogometna utakmica koju smo mogli vidjeti s vidikovca.
Prošli smo i pored  Monte Carla i nakratko smo vidjeli kockarnice po kojima je Monte Carlo i poznat.
U kasnim satima smo se smjestili u hotel na Azurnoj obali u Nici.
Ujutro nakon odjave iz hotela krenuli smo prema Italiji. Obišli smo Veneciju, gdje smo se provozali vaporettom do centra „grada na vodi“. Obišli smo Trg i Baziliku Sv. Marka, Duždevu palaču, Most uzdaha. Imali smo slobodno vrijeme za obilazak ostatka grada i kupnju suvenira i ostalog po želji.
Navečer smo krenuli prema Hrvatskoj uz planirani dolazak u jutarnjim satima.